KLANTENSERVICE
BESTELLEN
- Wat is een pre-order?
- Ik heb nog geen reactie gehad op mijn bericht, hoe kan dat?
- Wat is de status van mijn bestelling?
Lees meer >
BETALEN
- Ik wil graag mijn order/factuur betalen maar kan nergens jullie betalingsgegevens vinden, wat nu?
- Ik heb gekozen voor achteraf betalen via klarna, moet ik dit dan eerst betalen of kan ik wachten totdat mijn retour verwerkt is?
- Ik ontvang een betalingsherinnering van klarna maar heb een gedeelte retour gestuurd, wat nu?
Lees meer >
BEZORGEN
- Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
- De track & trace geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, maar dit is niet het geval, hoe nu verder?
- De track & trace geeft aan dat mijn pakket retour afzender wordt gestuurd, wat nu?
Lees meer >
RETOURNEREN EN RUILEN
- Hoe kan ik mijn Anvera item(s) retourneren?
- Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar nog geen bevestiging ontvangen, wat nu?
- Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Lees meer >
KLACHT EN GARANTIE
- Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
- Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?
- Ik heb een verkeerd artikel/maat ontvangen, hoe nu verder?
Lees meer >
KORTINGEN
- Kan ik één item uit een Deal retourneren?
- Wat moet ik doen als ik de kortingscode vergeten ben in te vullen?
- De items zijn afgeprijsd na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik nog recht op korting?
Lees meer >
CONTACT