KLANTENSERVICE

 

BESTELLEN

  • Wat is een pre-order?
  • Ik heb nog geen reactie gehad op mijn bericht, hoe kan dat?
  • Wat is de status van mijn bestelling?

Lees meer >

BETALEN

  • Ik wil graag mijn order/factuur betalen maar kan nergens jullie betalingsgegevens vinden, wat nu?
  • Ik heb gekozen voor achteraf betalen via klarna, moet ik dit dan eerst betalen of kan ik wachten totdat mijn retour verwerkt is?
  • Ik ontvang een betalingsherinnering van klarna maar heb een gedeelte retour gestuurd, wat nu?

Lees meer >

BEZORGEN

  • Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
  • De track & trace geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, maar dit is niet het geval, hoe nu verder?
  • De track & trace geeft aan dat mijn pakket retour afzender wordt gestuurd, wat nu?

Lees meer >

RETOURNEREN EN RUILEN

  • Hoe kan ik mijn Anvera item(s) retourneren?
  • Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar nog geen bevestiging ontvangen, wat nu?
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?

Lees meer >

KLACHT EN GARANTIE

  • Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
  • Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?
  • Ik heb een verkeerd artikel/maat ontvangen, hoe nu verder?

Lees meer >

KORTINGEN

  • Kan ik één item uit een Deal retourneren?
  • Wat moet ik doen als ik de kortingscode vergeten ben in te vullen?
  • De items zijn afgeprijsd na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik nog recht op korting?

Lees meer >

CONTACT